Petter Stordalen i Nordic Choice Hotels(Foto: Kate Gabor)

Med snart ett års erfaring med hybrid og digitale møter, har Nordic Choice Hotels funnet de beste løsningene for de bedriftene og selskapene som trenger å møtes.

Etter nesten et helt år uten større interne samlinger, møter, kurs og konferanser, har behovet for å møte kolleger og forretningspartnere aldri vært større. Nordic Choice Hotels merker en stadig økende etterspørsel etter møter som kan avholdes innenfor restriksjoner og smittevernsregler.

– Vi kastet oss tidlig rundt og startet med å tilby streaming på noen hotell. Det ble så populært at vi raskt skjønte at vi måtte utvide med flere og bredere tilbud. Vi har derfor samarbeid med både Zoom og nordiske teknikkleverandører for å sikre den mest profesjonelle gjennomføringen av både små og store møter, sier Bjørn Arild Wisth, viseadm.dir. i Nordic Choice Hotels.

Profesjonelle samarbeidspartnere
Nordic Choice Hotels har også inngått en avtale med den norske leverandøren Neat som høyner den digitale møteopplevelsen til et helt nytt nivå med et stemme- og bevegelsesaktivert kamera av høy kvalitet. Sammen med profesjonelle teknikkleverandører kan man derfor tilby unike, skreddersydde møter av alle slag tilpasset dagens situasjon på mer enn 100 destinasjoner i hele Norden.

– Det som etterspørres mest nå er hybridmøter hvor deltakerne sitter i mindre grupper på ulike lokasjoner, men er samlet i samme møte. Vi har gjennomført møter med deltakere i både ulike byer og i ulike land og fått svært gode tilbakemeldinger på stabilitet, fleksibilitet og teknisk kvalitet. Som en liten bonus har vi også laget matmenyer som gjør at alle får den samme opplevelsen uansett om man sitter i Bergen, Trondheim, Göteborg eller Helsinki, sier Anant Vithlani, salgsdirektør i Nordic Choice Hotels.

Nordisk møte i fire hovedsteder
Mange møter kan derfor gjennomføres til tross for reise- og møterestriksjoner, noe som er svært etterlengtet for mange bedrifter. 

– Midt mens pandemien stod på som verst, og i en situasjon hvor vi kanskje trengte å møtes mer enn noen gang tidligere, hjalp Nordic Choice Hotels oss med å arrangere et hybridmøte hvor vi samlet deltakere i Helsinki, Stockholm, København og Oslo. Alt fungerte sømløst, og både mat og teknikk var synkronisert slik at vi kunne gjennomføre møtet uten å trenge å reise, sier Catarina Molen-Runnäs, sjef for NCC Building Nordics.


For mer informasjon, priser og kontaktinformasjon, se https://www.nordicchoicehotels.com/globalassets/global/sales/hybrid-meeting/hybrid-meetings.pdf

Nordic Choice Hotels er et av Nordens største hotellkonsern med over 200 hoteller. Selskapet markedsfører kjedene Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection samt 34 frittstående hoteller. Alle hoteller er miljøsertifisert etter ISO 14001.

Catarina Molén-Runnäs, Head of NCC Building Nordics er en av kundene som har hatt møter på Nordic Choice Hotels for Nordic Construction Company(Foto: Joakim Krøger/NCC)

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*