CEO Arash Saidi , Kindly( Foto: Mynewsdesk)

Kindly kunngjorde i dag åpningen av et nytt kontor i Stockholm. Det nye kontoret ligger på Kungsgatan 64 i bydelen Kvarteret Klockan, og er en del av Kindlys omfattende vekstplan for å bygge neste generasjon av deres virtuelle shoppingassistent.

Stockholmskontoret blir ledet av Kindly’s Country Manager, Sverige, Ramon Espinosa. Under Espinosas ledelse vil Kindly hjelpe fremgangsrike svenske ehandlere med å optimalisere digitale samtaler med kunder for å få flere konverteringer. Teamet som opererer fra det nye kontoret, vil arbeide for å utvide en allerede imponerende svensk kundebase som inkluderer selskaper som Elgiganten, Ellos, First Rent A Car (Hertz), E.ON Sverige og Happy Socks.

– Dette nye kontoret er det neste steget i vårt arbeid for å gjøre hvert møte mellom våre kunder og deres kunder fantastiske og minneverdige, sier Arash Saidi, administrende direktør i Kindly.

Beste ehandel i verden

– Sverige har noen av de mest imponerende ehandelsselskapene i verden, og vi er veldig glade for å samarbeide med eksisterende og fremtidige kunder i vår jakt på en verden med enestående online shoppingopplevelser, støttet av teknologi, som muliggjør ekte en-til- en tjeneste mellom digitale merker og forbrukere.

Start i Oslo

Stiftet i 2016 i Oslo, vokste Kindly fra forsiktig begynnelse til et selskap dedikert til å transformere hele shoppingopplevelsen på nett. Med løsninger som inkluderer brukervennlige chatbots, maskinlæringsteknologi og tilpassede meldinger på nettsidene, tar Kindly sikte på å gjenskape tradisjonelle butikkopplevelser på tvers av digitale kanaler. Med tro på at det er muligheter for forbedringer i hvert møte av kjøpsreisen på nettet, er Kindly på vei mot å bygge førsteklasses interaktive kundeopplevelser på tvers av alle kanaler.

– Vi tror at teknologi kan gi samme grad av personlig tilpasset tjeneste som kundene i butikken mottar, sa Saidi. – Når vi utvikler vår virtuelle shoppingassistent, fortsetter vi å jobbe mot vår visjon om å skape ehandel som er like hyggelig og minneverdig som et besøk i favorittbutikken din.

For å markere åpningen av Stockholm-kontoret arrangerer Kindly et digitalt arrangement med Daniel Banjanin, Country Digital Product Leader, IKEA, og Miona Matar, Senior CRM Consultant Lead, Beyond Retail. Sammen med Espinosa vil de diskutere hvordan svenske e-handlere kan utnytte nye forretningsmuligheter ved hjelp av kundesentriske løsninger som søker å forbedre den digitale shoppingopplevelsen. Arrangementet vil finne sted 8. april 2021 klokken 09:00 CET, og registreringssiden er tilgjengelig her.

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*