Norwegians fordelsprogram, Norwegian Reward, er stemt frem og kåret til vinner av prisen «Best Earning and Redemption» under Frequent Traveler Awards.

– Vi er stolte og glade for å bli stemt frem av kunder, og det er en fantastisk anerkjennelse å få. Dette forteller oss at vi tilbyr medlemmene et fordelsprogram som de anser som verdifullt og bra. På vegne av hele teamet i Reward takker vi alle som har stemt på oss, sier Cecilie Nybø Carlsen, leder for produkt og kundeopplevelser i Norwegian.

Fordelsprogrammet Norwegian Reward har eksistert siden 2007. Siden oppstarten har programmet kontinuerlig tilpasset seg både behov og forventninger fra kundene.

Programmet har vunnet en rekke priser siden etableringen. I mai i fjor introduserte Norwegian Reward et nytt toppnivå, Norwegian Reward Priority, spesielt utviklet for de som reiser ofte. Norwegian Reward Priority gir fordeler som blant annet gratis setereservasjon på alle seter, prioritert ombordstigning og gratis innsjekket bagasje og håndbagasje.

Frequent Traveler Awards anerkjenner fordelsprogrammer i reiselivsbransjen. Vinnerne kåres av 3,4 millioner reisende i 186 land, og de vurderer nær 300 ulike fordelsprogrammer innen reiselivsbransjen.

I august åpnet Norwegian for statusmatch fra SAS EuroBonus’ gull- eller diamantnivå til Norwegian Reward Priority. Dette tilbudet er fremdeles åpent.

Norwegian er et ledende nordisk luftfartskonsern med hovedkontor på Fornebu i Bærum. Selskapet har over 8 200 ansatte og eier to av Nordens ledende flyselskap: Norwegian Air Shuttle og Widerøes Flyveselskap. Widerøe ble kjøpt av Norwegian i 2024, med mål om å tilby kundene sømløse reiser på tvers av flyselskapenes rutenettverk.

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*