For å nå ut til et større internasjonalt publikum, har Mynewsdesk inngått et samarbeid med The Public Relations and Communications Association (PRCA), ved å bli deres offisielle nyhetsrom- og Content Management-samarbeidspartner.
Samarbeidet vil støtte begge parters felles interesse i å gjøre innovative kommunikasjonsløsninger tilgjengelige for selskaper i alle størrelser, samt forenkle delingen av relevant og aktuell informasjon med en engasjert målgruppe.
PRCA kommer til å bruke Mynewsdesks plattform og tjeneste for nyhetsrom til deling av oppdateringer og informasjon med sine medlemmer og andre viktige interessenter.
PRCAs generaldirektør Francis Ingham kommenterer:
– Vi er så glade for å innlede et samarbeid med verdens ledende alt-i-ett-løsning for PR og kommunikasjon. I en verden hvor det har blitt stadig vanskeligere, men desto viktigere, å spre sannferdig og korrekt informasjon, gir Mynewsdesks innovative og brukervennlige plattform en mulighet for en nyhetshubb for deling av aktuell og nøyaktig informasjon. Vi gleder oss til å jobbe med teamet på Mynewsdesk i mange år fremover.
Samarbeidet gir også Mynewsdesk en fantastisk mulighet til å dele aktuelle og relevante bransjenyheter, samt innovative måter for å videre forenkle PR og kommunikasjonsarbeid.
– Som en PR-plattform skapt av kommunikasjonseksperter i sine bransjer, er vi veldig stolte over at Mynewsdesk har blitt valgt til PRCAs offisielle partner for nyhetsrom og innhold. Vi gleder oss til dette samarbeidet og å kunne dele våre mest verdifulle bransjeinnsikter og kommunikasjonstips med PRCAs medlemmer over hele verden, sier Lotta Laurin, Chief Marketing Officer på Mynewsdesk.
Mynewsdesk vil være på plass under den kommende PRCA-konferansen i London i juli og ser frem til å kunne røpe andre aktiviteter knyttet til samarbeidet i månedene som kommer.
Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.
Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.
Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.
Les mer på www.mynewsdesk.com/no