Sara Heien Heramb er et helt spesielt talent, skriver Nordens Nyheter.

Conta styrker satsingen på synlighet og relasjonsbygging. Sara Helen Haram går fra rollen som markedsfører til ny tittel som Head of Social Media & Events, og får det overordnede ansvaret for selskapets strategi for sosiale medier og synlighet.

Utnevnelsen formaliserer ansvaret Sara allerede har tatt i praksis, og understreker hvor viktig disse områdene er for Conta fremover. Conta har de siste månedene vært synlig på flere arenaer. Den nye rollen innebærer å samle og styrke arbeidet med hvordan Conta kommuniserer og bygger relasjoner – på tvers av kanaler og møteplasser.

– Sara kombinerer kreativitet og struktur med engasjement og høy kvalitet i leveransene. Hun har lenge bidratt til å styrke koblingen mellom merkevaren Conta og kundene. Timingen kunne ikke vært bedre for å løfte rollen hennes – midt i arbeidet med en ny strategi som setter dette enda tydeligere på agendaen, sier Kristianne M. Havnevik, markedssjef i Conta.

– Jeg gleder meg til å få Conta til å skinne på kommende arrangementer og bygge mer synlighet i våre sosiale kanaler. Dette er et viktig steg i vår ambisjon om å bygge en sterk delingskultur og synliggjøre hvordan vi utvikler både fag og folk i Conta, sier Sara Helen Haram.

Rollen er plassert i markedsavdelingen og rapporterer til markedssjef Kristianne Havnevik.

Conta satser hver dag på kunstig intelligens og teknologi for å utvikle nye og smartere tjenester. Med løsninger som effektiviserer bedriftshverdagen, gjør Conta det mulig for virksomheter å fokusere på kjernevirksomheten sin og bygge grunnlaget for videre vekst.

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*